суббота, 30 апреля 2011 г.

Xəstədi qəlbin


Buraxın onlu arzularım küləylərdə gəzişsin.Unutmağı məqsəd elədim.onu mənə xatırlatmayın.Xatirələrimi küləyə buraxdım.Aparsın lap uzaxlara,qurtarsın cismim arzu ağrılarından.Heç soruşmayın da,onun şəkillərinə baxıb neçə saat ağladım?.Gecə soyux,şaxta hüceyrələrimdə.Əsirəm soyuxdan,yox!.Ona əsirəm küləylə.ona tələsirəm həvəslə,sevgiylə.Sürgünüm keçdi ömrüm içində.İntiharım hisslərimdə,yaşlar gözlərimdə.Ona üsyanda düşüncəmdə.Susda sən canı.Məni başa düşmüş kimi başıvı yelləmə.Əllərimdə bir topa çiçəy.Sevgi şəhərimizin yollarında səni gözləyirəm.Sevirəm səni yox bu sevginin bəhanəsi.Sənin mənimlə barışmamaq həvəsin sənin qorxu hissin.Həyatımda çox az məfhumları seçdim.Biridə sənsən.indi sən günahkarsan.Öldü sevgi dolu bu kobud,dil bilməz bir azda qanmaz uşağ.
Sən ruhsuzsan.Xəstədi qəlbin.Daim barışıq olan sevgi şəhərimdə çox müharibələr çıxardın.Yersiz qısqandın.Bilirəm mənsiz bir səfərdə gülməyəcəy gözlərin.Sevgisiz eyni yolda yeriyən eyni qəlbin parçalanmış parçalarıyıx.Adıni sevgi bildiyim sən demə nifrət.Mənimki boğularkən samana tutunmağ çarəsizliyi kimi bir şey.Bilirəm heçnə düzələsidə deyil.Eros gəlsə belə düzələsi deyil.
Yoxluğundan keçib artıq bir neçə gün.Bu qemli drama,poeziya,comediaBezdim Şahzadəm sənə aid olan şəhərdə sən yoxkən buralarda tək veyillənməydən.Sən indi ulduzsan.Sən onlar qədər uzaxsan.Sən yoxsan.Mən varam.Sən varsan.Mən yoxam.Niə belə olur?Sevdiklərimiz bizi tez lap tez unudur!Yuxularımda qorxularıma xoş bir sevgi ver.İndiyə qədər eşitdiyim ən yaxşı mahnısan sən.Gəl inadı burax!Gəl ayrılıx zəncirlərində olağ qirax.Axı bu şəhərdə Mən Patriax!
Unutmax asan olsaydı keçmişi unudardım.Səni yenidən axtarıb tapib yenidən səhvlərsiz sənə xəyanətlərsiz sevərdim!Sənə çox lap çox vaxt ayırardım.Məndən bezənə kimi səninlə olardım.
Bilirsən ən çox məni ağrıdan,dəli eliyən nədi.Sənin məni sevə-sevə sevmədiyivi deməyindi!
Mənim həyatım bir zibilə dyməz.Sən getdin heç həyatıma zibil sözüdə yaraşmaz.Gəl sevgi şəhərimizə.Rahat olacağ sənə.Xoş gəlmisən deyəcəy bu səfər üsyanda sənə!Mənə qayıtmamışda kəsilməcəy sənə gələn smslər.Blin sevgi bir poxada dəyməz.Dəyəndədə adamı lap dəng eliyir!
Bir gün o gedir.Sən isə hələ keçmişə dönür səhvlərivi axtarırsan.Bir zadda tapmayanda onu xatırlaıyrsan.Mahnıya qulağ asırsan,ara-sıra şəklinə baxırsan.Ağlıyırsan.Sonda düzəlməyəciyini anlıyıb səndə ayrılırsan!Yeni sevgi axtarırsan.Və yenə ya qırırsan,yada qırlırsan.Belə-belə yaşıyırsan sorada torpağa qarışırsan.

Və ən sonda anlıyırsan qalanda tək tüpürəndə qəlb ağrılar!
Ən sonda anlıyırsan hamı atanda qalcax sənə sadecə bir neçə mbliq mahnılar!
By:üsyan

0 deyinmələr:

Отправить комментарий