воскресенье, 1 мая 2011 г.

Ölmək İSTƏMİRƏM,çünki-hələ tezdir.

Mən indi bu qədər tez ölmək İSTƏMİRƏM!Amma söz verirəm ki 35 yaşda zad ölmək istəyəcəm.Allahın işinə qarışmıram yox!Sadəcə deyirəm ki,indi tezdir,sonra vaxtı olacaq ölməyin.Özü də tam yerinə düşəcək!Hardan bilirəm?Əşşşşiii...Bilirəm də,sənin nəyivə lazımdır hardan bilirəm hm?!
Mən ancaq özüm və səni düşünərək yaşamaq istəyirəm.Və elə də eliyirəm,çünki ayrı cür alınmır.Yaşaya bilmirəm onu,bunu düşünüb yaşıyanda.Vecimə də deyillər heç sözün düzü!Rədd olsunlar!
Mən ən böyük arzularımı yerinə yetirməmiş ölmək İSTƏMİRƏM!Elə də çox deyil bunlar.Mənəvəi də,maddi də.Heç qəliz də deyil.Məsəlçün ən böyük arzum bir ilin dörd fəsli üçün pislickdən full shopping. =)Bəli,mən onlardanam.Həmin o vitrinləri xəyal edərək yatıb-duranlardan.Fərqli heç bir zadım yoxdu.Sənin kimiyəm,adi,sıradan və bəsit.Tək fərqim bu dəqiqə,bu boş sözdəri öz bloguma yığmağımdır!Fso!
Sonra da bir həftə Bakının ən bahalı fahişəsiylə,bahalı bir oteldə,lüks otaqda,yatmaq istiyirəm.Ardından ilıq duş və viski.Və təbii ki onun üstündə həyata keçirmək istədiyim praktikalar.Bunu heç dədəmə də demərəm soruşsa! =)

Mənəvi arzularımı yerinə yetirmədən də ölmək İSTƏMİRƏM!Bu nağıllardakı kimi üç dənədir elə cəmisi:Azad olmaq,sevgi yaşamaq və həqiqi mənada DOST tapmaq!
Dinə,imana gəldikdə isə mən artıq cəhənnnəmə hazıram!Ona görə savab qazanmaq üçün heç nə eləmirəm.Hərdən yadıma düşdükcə şükr və bir iki dua edirəm,fso.

Bİlirsən,bu nəfs ki var e..Çox əclaf şeydi.Mən nəfsimə məğlub olmuşam,amma vecimə də deyil!Yaşıyacam hələ.Ölmək İSTƏMİRƏM,çünki hələ tezdir.

0 deyinmələr:

Отправить комментарий