пятница, 8 апреля 2011 г.

Kaftar Bobbinin nağılı

Əvvəlce icazə ver beynivi zorluyum.Artıq bu cümləni oxuyursansa deməli zorranmaq istiyirsən.Sən məndən maraqlı nə isə gözlüyürsən?!Nə,möcüzə?Sən lap ağ elədin eee!
İndi yazdıqlarımı oxuyundan sonra əgər bu yazı sənə gic-bəsər gəlsə gedib atava şikayətlənərsən!O da mənim avara biri olduğumu üstəgəl mənə qoşulmamağı tapşıracaq.
Yox əgər yazı xoşuva gəlsə yenədə yaxınlarınla bölüşmə.Çünki sənə gicbəsər insan kimi baxacaqlar.Məni isə zibil sözləri ilə sağa-sola çevirib lap dəli olduğumu diyəcəklər.
Bilirsən mən əslində eyni vaxtda 4 müxtəlif yerdə ola bilirəm.Hamı elə bilir ki mən indi Cenevredəyəm.Hər gecə Copacabana barına gedib bir gözəlçəyə 350 dollar sayıb, 1 neçə saatlıq bədənini alıb,kirayə yaşadığım,elə öz həyatım kimi səssiz bir qədər bədbin divarları bu ğözəlçənin ehtiraslı iniltiləri ilə şənləndirməyə çalışıram. Səhərlər isə lap çayın kənarında yərləşən Saint-Jacques küçəsində gəzdiyimi və buranın gözəlliyindən həzz aldığımı düşünürlər.Mən isə indi evdə siqaretimə sarılmış və yorğun halda döşəmədə oturmuşam.Lap bu tvdəki xəbərlər təngə gətirdi məni.
Zibillər hər realı yalana calayıb milləti uşax yerinə qoyurlar!Nə bilim pul böhranı,hansısa heyvanın qripi,korrupsianın qarşısını belə aldıq bu kimi 5487457744214521 yalançı neçə-neçə cümlələr!.
Mən dünyaya çoxdan tüpürdüm.Sənidə buna dəvət edirəm.İstəsən dostlarınlada paylaş bunu.Onsuzda bu dünya böyük bir poxdu.Bizdə burda eşələnən soxulcanlarıq.
İndi arvadım elə biliri ki,mən onun yatağındayam və heç vaxt ona xəyanət etməmişəm.O elə fikirləşirki şəhvətli qolları ilə məni qucaxlayıb mən isə bundan lap şad oluram.Şad haaa.
Bu dəqiqə isə mən 200 dollar verdiyim faişəmləyəm.Lap bu qız elə bil Allahın yaratdığı orgazm maşınıdı.Dyannn ee mən neynirəm?!Hə?!11 dəqiqə orgazm üçün 200 dollar?Lap dəli olmuşam.
Yazımda maraqlı nə isə axtarırsan hələ?Əgər bura qədər heçnə yoxdusa bundan sonrada olmuyacaq.Amma bəzən adama sirdaş lazım olur.Lap razısan sirlərini,səni didən düşüncələri kimləsə paylaşasan.Lap bu hisslərə görə ruhuvu şeytana da satarsan!İstərdim bir gün arvadımın üzünə onun donuza oxsadığını və məni heç vaxt anlamayacağını deyim.Bilirsən dost bakirəlik mənim üçün heç vacib deyil.Lap faişə olsun.Əyər mən onu sevirəmsə o məni anlayırsa,qırmırsa bakirəlik olmasada olar.Birdə bədəni bakirə ruhu faişə olanlardan 100 qat yaxşıdılar!
Bəs sən bir gün bilsən sevgilin deyil bakirə.Onu yenədə sevərsənmi?Şahzadən edərsənmi?.
İndi məllim elə bilir mən dərsdəyəm.68 uşağın içində məni qaldırıb avara olduğumu bir zibilə dəymədiyimi deyir!Guya bunların cəmiətində mənə yer yoxdu.Guya bu zibilin standat yaşamına uymalıyam.Öz çürük ağlınca mənə düzgün yol göstərir!.Əslində isə mən indi onun uşaqlarının yanındayam!
kənardan mənə tərbiyə dərsi keçən məllimin tərbiyəsiz oğullarına baxıram.Biri narkoman.O biri isə lap avara.Atmadığı adam yoxdu.
Həmişə belə olurda.Hansısa günahkar 1 qəpiylik hörməti olmayan zibillər bizə həyat dərsi keçir!Həmişə hansısa meşşanlar bizi imtahan edir!.Yəqin ədalət dedikləri söz budu elə.
Sən düşünürsən ki indi mən hardayam hə?!Bax bu dəqiqə mən sənin yanındayam.İnanmırsan??Bəs bu yazını niyə hələdə oxuyursan!

0 deyinmələr:

Отправить комментарий