воскресенье, 10 июля 2011 г.

Tənhalığımla Söhbət

Ürəyim sıxılır , darıxıram ..Bilmirəm kim üçün, nə üçün ? Bilmirəm bu sevgidi yoxsa keçmişim? Bilmirəm bu sənsən yoxsa sənin kölgən ? Qaçıb getmək istəyirəm bu cəmiyyət adlı  cəhənnəmdən  amma bilmirəm kimlə , bilmirəm necə ?!  Mən ,sən və ya o.. Tənha bir ada , tənha bir ölkə  və ya tənha bir sevgi ...
    Hər gün bir cür oluram..Hərdən sevinc səni itirdiyimə  görə ,gülürəm sənin arxanca.Hərdən də peşmançılıq , kölgən canlanır : gülür mənim arxamca..
  Soruşma dərdimin nə olduğunu , heç özümdə bilmirəm.Tapmağa çalışdım , tapa bilmədim .Sən çalış tap!! Sətirlərim mənə kömək eləmədi, bəlkə sənə elədi?! Demə mənə :Qəribələşmisən !! Bu mənəm elə ..Bu gülən üzün altındakı rəngsiz maskadır.Bu güzgünün digər üzüdür .Bu təklik və sevgidir...Demə mənə :Dəyişmisən !! Mən elə olduğum kimiyəm ..Bəlkə sən tanımamısan, bəlkə də tanımaq istəməmisən ..Bezmisən və getmisən ..
   Artıq ona da inanmıram , çünki özümə də inanmıram .Var ki görəsən o ? Artıq bədənim yorulub ,ruhuma çata bilmir ..Ruhum azadlıqda olsa da qəfəsim üçün yaman darıxıb deyəsən ..
   Hərdən gəzə bilmirəm ,həyata öyrəşmiş insanlar kəsir yolumu ..Mən yenə də tənhalığın çıxılmaz küçəsində ..Hər kəs deyir :Kef həyatını yaşa ! Amma ki,həyatım həyatdan kənar qalıb..İstəməzdim mənə həyat verəsən , bəlkə bu həyatı məndən alasan ?? Artıq fikirlər, sətirlər üçün hərf tapmır yazmağa ki ,bu cümlə olsun və məni anlayasan ..Qələmimdə küsüb və çəkilib vərəqimlə bir küncə , onları da qaçırdım özümdən ..
  Bilmirəm niyə?? Mən insanlara nifrət etdikcə ,onlar məni daha da çox sevir !! Bilmirəm  niyə? Son illərdə bilmirəm mən hamıdan uzaqlaşmışam , yoxsa hamı məndən uzaq düşüb ?! Hamı mənə düşmən kimi baxır ,bəlkə də mən hamını düşmən kimi görürəm ?!
  Elə bil həyatın gediş kartın itirmişəm ..Həyat - xəstəxana kimidir..Mən,... gözlər ,..tənha palata ..Nifrətim sevginin kuliminasiya nöqtəsinə yetişir bəzən ..Bəzən də aqressiya m yığılıb içimdə elə qalır ki, çığırtım Everestdən də yüksəklərdə gəzir ..Deyirdim : Unudacam ..Deyirdilər: ZAMAN unutduracaq ..Amma unutduğum zaman idi..Hərdən mənə deyirlər :Nəyə görə ? Nə səbəbə ? Ona görə ?? Ondan həyatda min dənə ..Mən isə:Ondan həyatda bir dənə idi..indisə yoxdu..
   Məni heç kəs anlamadı , heç kəs sevmədi.. Görəsən niyə ? Görəsən sevilməli adam deyiləm ? Niyə də sevsinlər ki ? Nə maraqları olsun ki sevməyə ? HƏƏƏƏ??!! Mən eybəcər , mən bədbin , mən dərdi-sər, mən özündən razı.. Kimin canına düşürəm ya onları  bezdirirəm , ya da özüm bezirəm..Elə bil virusam.. Niyə görə  çalışıram hər kəs məni çox istəsin axı , bu mümkün deyil, bunu özüm də yaxşı bilirəm ...?!
   Niyə məhz mən belə yaradılmışam..Əgər mən zülm çəkəcəyəmsə , niyə məni belə yaratdın ? Niyə məhz mən ?.. Niyə sən yox ?!..Niyə siz yox ?! Niyə biz yox ?! Niyə məhz mən ?!
   Mənim heç kimlə işim yoxdu..Mən özümdən çox bəlkə də sizi tanıyıram ..Siz insanlar isə : "ŞÜKR ET, NAŞÜKÜR OLMA ,PESSİMİST OLMA ,ALLAH BELƏ MƏSLƏHƏT BİLİB , HƏR ŞEY DÜZƏLƏR " deməkdən başqa heç bir şey bacarmırsız..Heç nə də düzəlmirrrrrrr..... Mən isə hər gün yox oluram...    
diger yazilarim asagidaki linkde  
http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Rad-Official-page/100633400030092

0 deyinmələr:

Отправить комментарий